Boektrailers·Leesfragment·Recensies

Recensie: Ik ben je niet vergeten

Ik ben je niet vergeten

Christina Lauren

0000288618_Ik_ben_je_niet_vergeten

Algemene info:

Auteur(s): Christina Lauren
Titel: Ik ben je niet vergeten
Originele titel: Love and other words
Vertaald door: Ireen Niessen
ISBN: 9789401609883
Uitgeverij: Xander Uitgevers
Genre: vertaalde roman
Pagina’s: 320
Uitgave: paperback

Over de auteur(s):

Beste vriendinnen Christina Hobbs en Lauren Billings schrijven sinds 2009 samen onder de naam Christina Lauren. Ze hebben al meer dan twintig titels op hun naam staan, die allemaal New York Times–bestsellers werden. Hun werk wordt in meer dan dertig landen uitgegeven.

Over het boek:

Macy Sorensen heeft haar leven goed op orde. Ze staat op het punt te trouwen als ze onverwacht haar eerste en enige echte liefde na jaren weer tegen het lijf loopt. Ooit kon ze met haar vroegere buurjongen Elliot Petropoulos haar diepste geheimen delen. Hij was alles voor haar. Tot die ene noodlottige avond…

Na die avond hebben ze elkaar nooit meer gezien of gesproken. Elliot heeft nooit geweten waarom Macy hem niet meer wilde zien. En hij heeft nooit de kans gekregen zijn kant van het verhaal te vertellen.
Macy heeft zich al die jaren nooit meer echt zichzelf gevoeld, zoals ze dat bij Elliot kon. Ze verloor in één klap haar geliefde en haar beste vriend. Kunnen Elliot en Macy die gemiste tijd én kansen nog inhalen?

Leesfragment:

https://cbonline.boekhuis.nl/pls/cover/p_get_cover_fe?p_hash=09846D15022C83B428D8E493A0A5A068

Mijn mening:

Het duo Christina Lauren is over het algemeen bekend om hun new adult-serie Stouter en Wild. Maar tussen deze series in maken ze tijd om een verhaal op te tekenen dat tot diep in je hart raakt.

Eerder dit jaar heb ik Mijn versie van jou gelezen dat ik met plezier een 4 sterren heb gegeven. Moest je mijn recensie gemist hebben, kan je deze hier herlezen.
In het verhaal van Ik ben je niet vergeten maken we kennis met Macy, haar vader Duncan en de overburen, de familie Petropoulos. Met name met Elliot heeft Macy een directe klik.
Hun leefwereld bestaat voornamelijk uit de inloopkast die Macy’s vader verbouwt heeft tot een bibliotheek omdat zowel Macy als Elliot verzot zijn op boeken.
In Ik ben je niet vergeten gaan we heen en weer tussen de tienerjaren van beiden en het nu. Hoe het komt dat Macy elf jaar uit het leven van Elliot verdwenen is en dat dit voor Elliot zelf ook een vraagteken was.

Ik ben je niet vergeten is een onwaarschijnlijk mooi verhaal van twee mensen die vanaf hun ontmoeting voor elkaar bestemd zijn maar waar het lot toch een wig tussen hen drijft.
Ik heb van iedere pagina genoten, niet omdat ik een sentimenteel of romantisch iemand ben, maar wel omdat ik weet hoe het voelt om voor iemand bestemd te zijn. En dat het lot soms anders beslist.
Ik geef met heel veel plezier dit boek een dikke vette 5 sterren en hoop dat dit boek verfilmd wordt.

Rating: 5/5

Ik ben je niet vergeten koop je bij je lokale boekhandel of bij

Bol.com
Proxis.com
Bookspot.be
Libris.nl
Bruna.nl
Ako.nl
Paagman.nl
Standaardboekhandel.be

Kinderboeken algemeen lancering

10 gedachten over “Recensie: Ik ben je niet vergeten

  1. Oh dat klinkt als een heel mooi verhaal! Laat ik nu net (eindelijk! Ik ben van het uitstelgedrag) een e-reader hebben gekocht van mijn verjaardagsgeld (ook als veertigplusser is en blijft het leuk om verjaardagsgeld van je (schoon)ouders te krijgen). Ook een account bij Kobe aangemaakt dus ik ga op zoek!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie