Maak kans op de eerste twee delen uit de M-serie (afgelopen)

Helena Daelman


Verleden week las ik de eerste twee delen in de M-serie van Helena Daelman waar ik toch wel blij verrast over was welk een leuke jeugd/avonturenboeken dit waren. De auteur verweeft vreemde culturen, onbekende verhalen en oude legenden met een tikje magie tot spannende young adult-verhalen, geschikt vanaf 13 jaar. Daarom geef ik jullie de gelegenheid om deze te winnen.

Moest je mijn recensie gemist hebben over De magische reis of Het geheim van Chandra Taal, geef ik nog even de recensielink door zodat je even kan nalezen.
Deel 1: De magische reis
Deel 2: Het geheim van Chandra Taal

aa

Hoe maak je kans?

Volg mijn blog, like deze winactie en laat onderaan een reactie na dat je mee doet.
Deel deze actie verder via Facebook of Twitter, deelknop vind je onder dit artikel.

Actie is geldig tot vrijdagavond 7 juli 2017. 

De winnaar van dit pakket is geloot! Proficiat Sigrid Ackx! Kan je mij een mailtje sturen met je gegevens, dan komen deze 2 boeken snel jouw kant op?

Succes!

Boeklovers

8 gedachtes over “

Geef een reactie

