L-AW Bruna

Het langverwachte – en afsluitende – deel 5 van de zinderende Crossfire-serie!

Eén met jou

Sylvia Day

Sylvia Day

© Paul Gilmore

Sylvia Day is de #1 New York Times- en #1 internationale bestsellerauteur van meer dan 20 bekroonde romans die in ruim 40 landen worden uitgegeven. In 28 landen voert ze de bestsellerlijsten aan en er zijn tientallen miljoenen exemplaren van haar boeken verkocht. De tv-rechten van haar Crossfire-serie zijn in de VS gekocht door Lionsgate. Ze is getrouwd, moeder van twee kinderen en was eerder werkzaam als tolk-vertaler Russisch voor de militaire inlichtingendienst van het Amerikaanse leger. 

Website Sylvia Day

Gideon Cross. Van hem houden was het makkelijkste wat ik ooit heb gedaan. Ik was op slag verliefd. Volkomen. Verloren.

Gideon heeft me alles gegeven. Nu moet ik bewijzen dat ik de rots kan zijn die hij ook voor mij is. Dat ik hem kan beschermen zoals hij mij beschermt. Samen kunnen we iedereen aan die tussen ons in probeert te komen. Maar onze grootste uitdaging ligt in de geloften die we hebben afgelegd. Ons overgeven aan de liefde was pas het begin. Ervoor vechten zal ons of bevrijden… of breken.

Day grijpt de romantiek bij de lurven en injecteert haar met een eersteklas drug, waardoor ze ronduit onweerstaanbaar wordt. — Irish Independent

Zit intelligenter in elkaar en is veel beter geschreven dan Vijftig tinten grijs. — NRC Handelsblad over Verslaafd aan jou

Als het aankomt op het scheppen van loeihete seksuele chemie, heeft Sylvia Day nauwelijks literaire rivalen. — Booklist over Verslaafd aan jou

ISBN 9789400506053 – paperback – 464 pagina’s – Vertaald door Marike Groot & Sander Brink – Uitgegeven door A.W. Bruna – Verschijnt 3 mei 2016 – Prijs: 15,00 € – ook als e-book verkrijgbaar

Boeklovers

Geef een reactie

