One lovely blog Award

one-lovely-blog

Nominaties zijn altijd leuk, toch zeker als ze van collega-bloggers komen 🙂

Zo werd ik gisteren voorgedragen door Wendy via haar blog https://9636wenblog.wordpress.com voor de One Lovely Blog Award! Keitof! Bedankt 🙂

Maar wat houdt zo’n award nu juist in?
  • Je moet de persoon die je genomineerd heeft bedanken met een link naar de blog.
  • Je moet de regels (deze 4 dus) weergeven en het plaatje van de Award
  • Vermeld 7 feitjes over jezelf.
  • Nomineer 15 andere bloggers en laat een reactie achter onder een post van de bloggers, zodat ze weten dat ze genomineerd zijn.

Ik begin dan maar als eerste met de 7 feitjes over mezelf:

  • Lezen zit me in het bloed van kleinsaf. Mijn vader zei altijd: “als je mijn dochter zoekt, vind je ze altijd wel met een boekje in een hoekje”
  • Buiten een facebookpagina Boeklovers, onderhoud ik een blog én ben ik één van de juryleden die zich jaarlijks inzetten voor de Hebban Thriller Debuutprijs
  • 9 jaar geleden werd ik (spijtig genoeg) weduwe en moest ik kiezen tussen buitenshuis werken en een loon of een thuisblijfmoeder te worden met een overlevingspensioen. Hoe graag ik mijn job ook deed, mijn kinderen gaan voor en besloot ik voor de tweede optie te kiezen waardoor ik veel meer vrije tijd kreeg om te lezen. Dat noemen ze dan het ongename aan het aangename koppelen
  • Buiten lezen, heb ik nog massa’s andere hobbies. In de zomer zijn dit tuinieren, wandelen, zwemmen en in de winter gaan we voor het koken (waar mijn vriend op foetert omdat hij teveel bijkomt dan) en handwerken. Het ganse jaar door probeer ik wel up-to-date te blijven met films en series.
  • Je vindt steeds een boek of mijn e-reader in mijn handtas als ik ergens naar toe moet, buiten de dagelijkse boodschappen
  • Ik lees praktisch overal: openbaar vervoer (niet in de auto, vind ik zo asociaal), aan de tafel, op de zetel, in mijn bed, op het toilet… overal behalve in bad, omdat ik soms zo onhandig ben en schrik heb om mijn boek in het water te laten vallen
  • Mijn vriend leest alleen strips en de krant, nooit een boek, maar vindt het super dat ik er zo door gepassioneerd ben
  • Ik ben een vroege vogel, slaap nooit langer dan maximum 9u uit maar probeer wel aan minstens 6 uren slapen toe te komen ’s nachts.

De blogs die ik nomineer zijn:

Connie’s boekenblog
Mieke’s blog Graag gelezen
Shyama in Boekenland
Boeken & leesclub De Perfecte Buren
Thrillerlovers
Boekenclub Librorum Tractactus
FollowMeMove
Kwante in Wonderland
Boekenwurm en Pleeg
Biepmiepje
Ik vind lezen leuk
Christina Brouwers
The Book Girl
Jenny’s Bookcase
Reviews & Roses

Voor alle genomineerden, proficiat!!!! Heb je deze tag al gedaan? Dan hoef je die natuurlijk niet nog eens te doen!

Groetjes, Ingrid

 

Boeklovers

4 gedachtes over “

Geef een reactie

