Win één van de 3 boeken waar je voorkeur naar uitgaat

Hebban

Iedereen die een beetje leest, heeft zeker al gehoord van Hebban. Een beetje de Nederlandstalige tegenhanger van Goodreads.

Voor eender welk genre vind je op Hebban wel je gading.
Iedere dag nieuwe artikels, geregeld give-aways, interviews, dossiers, blogs, je kan zowel lezers als auteurs volgen om steeds op de hoogte te blijven van elkaar, recensies… noem maar op.

Maar Hebban bezit ook een heel leuk forum waar je met anderen contact kan maken om over je hobby/passie te praten en gedachten uit te wisselen. En onder de forumleden zijn er ook reeds leuke vriendschappen ontstaan. Een ware community van lezers, auteurs en uitgeverijen onder één dak. Je kan misschien zelfs fan worden van de fanpagina van Corine Hartman, Clive Cussler of Simone van der Vlugt. 

Om dit alles een extra boost te geven, heb ik een winactie bedacht.

 

Wat kan je winnen?

Voor de romantische zielen: Thuis in Virgin River van Robyn Carr
Voor de fantasyliefhebbers: De brug der getijden – Boek 1 Water en Vuur van David Hair
Voor de thrillerfanaten: Walker van Patrick Conrad

 

Hoe maak je kans?

Als je nog niet geregistreerd bent op Hebban, maak even een profiel aan.
Kuier een beetje rond op de verschillende rubrieken en maak even kennis met het forum. Een kleine post op één van de rubrieken van je eigen keuze is al een fijne start of stel je even voor in het gastenboek (http://www.hebban.net/forum/viewforum.php?f=201).

Laat op deze pagina onderaan een reactie achter, samen met je nickname op Hebban, je emailadres (alleen als je een alias gebruikt) en het boek waar je keuze naar uit gaat… en wie weet levert dit je buiten een leuk boek ook nog extra vrienden op.
Want draait het daar niet allemaal rond… samen keuvelen over een gemeenschappelijke passie… lezen en boeken 🙂

Actie is geldig tot zondagavond 18 januari 2015 en dan kan ik 3 mensen gelukkig maken met een boek van hun keuze.

Winnaars:
Elly van der Meer – Brug der Getijden;
Connie Flipse – Thuis in Virgin River;
Dini1957 – Walker.

Sturen jullie een mailtje naar boeklovers@outlook.com met jullie adresgegevens aub?


 

 

36 gedachtes over “

  1. Nickname op Hebban: Sarah Del Ben
    Email adres: SarahDelBen@hotmail.com
    Boek die ik graag zou hebben: Thuis in Virgin River

    Het lijkt me een erg fijn boek om te lezen, heb even de korte inhoud op google opgezocht en dit is echt mijn ding! Zou ook zeer fijn zijn om er daarna een recensie over te kunnen schrijven. 🙂
    Alvast bedankt voor deze leuke wedstrijd!

    Like

  2. Weer een mooie actie en doe graag mee 😉 Ik zit al een tijdje op Hebban en het is echt genieten van alle boeken en recensies die ik voorbij zie komen. Mijn lijstje met: wil ik graag lezen wordt steeds langer 😉 Het is bovendien een mooie en uitgebreide site voor elk wat wils. Ik ben o.a. een Thrillerfan dus ik ga voor: Walker van Patrick Conrad.

    Like

  3. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee!
    Ik heb al een account op Hebban (nanvercam) en hou daar mijn eigen boekenkast bij. Soms plaats ik een recensie.
    Ik ga voor het fantasyboek: De brug der tijden van David Hair.

    Like

  4. Ik doe heel graag mee met deze actie…heb al een account en mijn nickname op het crimezoneforum is Duizendpoot.
    Ik doe graag mee als thrillerfan voor Walker…lijkt me een prachtig boek!
    Gave actie trouwens!

    Like

  5. Ja hoor, Walker van Patrick Conrad daar ga ik voor.
    Thuis in Virgin River heb ik zelf en vind het een super mooi boek.
    Fantasie ben ik niet zo voor.
    Dank je wel voor deze mooie superactie.
    Nickname kessel45

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een leuke actie, ik maak al veel reclame voor de site Hebban.nl, de Nederlandse Goodreads. Er is altijd veel te lezen en te ontdekken, en ook te winnen :). Jammer dat een dag maar uit 24 uur bestaat, want er is er nog zoveel te ontdekken.
    Mijn voorkeur voor het winnen van een van deze boeken gaat uit naar het fantasyboek Brug der getijden, boek 1 Water en vuur. Ik heb hier al veel over gehoord en gelezen en ik ben erg benieuwd. Uiteraard ben ik op Hebban.nl te vinden onder mijn naam Hilma.

    Like

  7. Wat een heerlijke actie! Ik zit al vanaf het begin bij hebban en vind het een super site! Voor mij geen goodreads of hoe die andere sites ook heten, op hebban kan ik alles vinden en doen wat ik wil.
    Mijn voorkeur gaat uit naar het fantasy boek, brug der getijden, maar de andere twee lijken me ook leuk dus het maakt me eigenlijk niet uit welke. Mijn nickname is gewoon mijn naam en mn email heb ik al ingevuld in het daarvoor bestemde vakje dus volgens mij moet het zo goedkomen! 🙂

    Like

  8. Nou ik lees zo graag ..dus maak mij eigenlijk niet uit wat voor genre of boek. Eerst las ik veel thrllers maar geleidelijk aan fantasy en ook nu romantische boeken .. En ben blij dat ik nu op een site zit zoals Hebban en daar alles kan volgen en ook zelf ook mijn boekenlijst kan bij houden!
    Gisteren mezelf aangemeld op het forum maar dat is nog niet geactiveerd. En al de drie boeken hebben een mooie omslag..en ik denk dat de verhalen ook geweldig zijn!

    Like

  9. Wat een super leuke actie. Ik doe graag mee voor Walker. Hebban is voor mij inmiddels een onmisbare site. Iedere dag weer genieten. Ik heb geen nickname. Gewoon Tanneke.

    Like

Geef een reactie

